Staň se superhrdinou

11.03.2021

S touhle bojovkou od Zuzany Blaštíkové jsme si dnes užili spoustu zábavy! Vlastně nám vydržela opravdu na celý den. Dopoledne jsme hráli hru podle instrukcí a pak celé odpoledne vymýšleli další a další varianty na stejný příběh. Ale vezmu to od začátku :)

Když mi přišlo 39ti stránkové pdf, trochu jsem se lekla, jak náročné bude hru připravit a kolik času mne to bude před samotnou hrou stát. Musela jsem se chvíli odhodlávat, než jsem se pustila do čtení.. Stálo to za to. Instrukce jsem velmi jasné a návodné. Ke hře nepotřebujete nic speciálního kromě věcí, které máme běžně doma a obrázků, které si vystříháte, a umístíte po bytě dle návodu. Celá příprava zabere asi deset minut. Každé dítě se během hry stává superhrdinou a pomáhá různým lidem, kterým uškodil superpadouch. Pak se snaží porazit samotného superpadoucha.

Hra je moc pěkně propracovaná, úkoly děti bavily, a i syn, kterému je 3,5 (hra je psaná pro děti od čtyř let) byl velmi smutný, že "už" se po hodině a půl hry končí a mohl pomoci "jen" deseti lidem. Hra má krásný přesah i do dalších dní, takže s dětmi máte na co navazovat a superhrdinské téma si můžete dál udržet. 

U nás na odpoledne připravil nejstarší syn svojí variantu hry s úkoly pro mladší sourozence. Obrázky superpadouchů a těch, kterým jsme pomohli, jsme si zalaminovali a plánujeme je využít na loutkové divadlo a samozřejmě i na další varianty hry, kterou jsme určitě nehráli naposledy. Chodíme teď po vesnici, koukáme, kde by se dalo komu pomoci.

Tak pokud se chcete také stát superhrdiny, napište si o hru za symbolický poplatek její autorce: HANDYMAID@seznam.cz   

 

 

Dostaňte děti ven © Všechna práva vyhrazena 2021
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky